מאמרים ומידע

תוספי תזונה הם הכרח ולא ברירה

תוספי התזונה למזון האדם בימינו הם הכרח ולא ברירה, מאחר ואין באפשרותנו להשיג את התזונה המיטבית הדרושה לנו רק מהמזונות שאנו אוכלים. הגוף דורש את מה שמגיע לו. מניעת מחלה וטיפול קונבנציונאלי במחלה מצליחים כאשר משיבים לגוף את מלאי החומרים החסרים לו באמצעות תזונה מתאימה ונטילה של תוספי תזונה. מחקרים מוכיחים בצורה חד-משמעית, שהתזונה המודרנית לקויה וגורמת להתהוותן האיטית של מחלות כרוניות קשות מאוד, ממיגרנה עד מחלות לב וסרטן. המחלות נגרמות מאי אספקה טבעית של החומרים הביוכימיים המזינים והגורמים לגופנו לתפקד במיטבו.

מרבית בני האדם סובלים בלי ידיעתם מתת-תזונה בקיבה מלאה, ומשלמים מחיר מלא בבריאותם ובחייהם. 2/3 מסך כל הקלוריות שצורך האדם הממוצע, הם מזונות ריקים לגמרי ממינרלים וויטמינים, שרובם הוסרו והושמדו בתהליך התעשייתי. 1/3 מהמזון הנותר אין בו כדי לספק את המרכיבים החסרים בגוף האדם !

  1. עיבוד המזון התעשייתי משמיד ומסלק ויטמינים, מינרלים וסיבים, בגלל זיקוק מופרז, חימום גבוה במיוחד והפעלת חומרים כימיים. דוגמה לנזק שנגרם מתהליך עיבוד המזון היא עיבוד האורז. עדיין מקובל להסיר את הקליפות מגרגרי האורז, המהוות את עיקר ערכו, כדי לקבל אורז לבן. כאשר התזונה התבססה ברובה על אורז לבן, התפרצה מגפת הברי-ברי. זה אומר מחסור חמור בוויטמין B1.
  2. החקלאות המודרנית מוציאה מהקרקע מינרלים, בלא שאיש טורח להחזיר אותם. המעט שמוחזר (אשלגן, זרחן וחנקן) מבטיחים רק יבולים גדולים אך בעלי ערך תזונתי נמוך. המינרלים: ברזל, יוד, סידן, מגנזיום, סלניום, כרום, מוליבדן, קובלט, פלואור, נחושת, אבץ ומנגן, אינם מוחזרים. ריכוזם בקרקע יורד והופך למפגע בריאותי חמור. איש אינו מעלה על דעתו, שהחקלאות המודרנית מדשנת את הקרקע בחומרים לא אורגניים במקום בתערובת טבעית לזיבול, ולכן הקרקע מדולדלת דרך קבע. התוצאה : תת-תזונה על קיבה מלאה אשר מתפתחת בארץ זה עשרות שנים.
  3. מפגעים סביבתיים – זיהום, חומרי הדברה, כימיקלים, נביעת אלקטרונים ממערכות טכנולוגיות – מגבירים את הצורך בנוגדי חמצון למען טיהור מערכות הגוף מהנזקים הנגרמים.
  4. שימוש גדול באנטיביוטיקה פוגעת בחיידקים הידידותיים, ולכן אין מי שיגביל את שגשוגם של השמרים הגורמים למחלות (Candida Albicans). צריכת תרופות ואלכוהול יחד עם רמת המתח הגבוהה בחיינו, מגבירים אף הם את הצרכים התזונתיים של האדם.
  5. מגוון מחלות פוגעות בתזונתנו, ותרופות רבות חוסמות את השפעת מרכיבי המזון על הגוף.

כמו לכל מנוע / מערכת טכנולוגית, גם לגוף שלנו יש קלט, תהליך עיבוד ופלט:

2/3 המזון בארץ אין בו כלל ערך תזונתי ורק כ- 1/3 המזון באיכות טובה – כל מנוע מעולה היה נהרס תוך זמן קצר, אילו הזינו אותו ב-2/3 דלק גרוע וב-1/3 דלק באיכות טובה. לכן ברור מעל לכל ספק, שאין באפשרותנו להשיג את התזונה המיטבית הדרושה לנו רק מהמזונות שאנו אוכלים.

  • הגוף שלנו חייב לקלוט את כל החומרים החיוניים לקיומו בכמות הדרושה – חמצן, מים ומזון על כל מרכיביו: ויטמינים, מינרלים, אנזימים, חומצות-שומניות, חומצות-אמינו מהחלבון וגלוקוזה לייצור אנרגיה.
  • הגוף שלנו חייב לעבד ולנצל במלואו את כל החומרים החיוניים לתפקידו על-ידי פירוק מושלם של המזון למרכיביו הסופיים והעברתם לתאים, להפקת אנרגיה ובניית תאים חדשים.
  • הגוף שלנו חייב לסלק באופן מוחלט ומידי את הפסולת שהצטברה בתאים על-ידי הוצאה מהירה של האשפה שנוצרה בתהליך חילוף החומרים, ונטרול וסילוק הכימיקלים המזיקים שנבלעו.

בריאות הגוף והנפש היא מצב נורמלי וטבעי כל עוד לא הופר "האיזון הפנימי". הברירה בידיך. אתה יכול לחכות עד שמחלה אנושה תתקוף אותך ולקוות שהרפואה תושיע, כפי שתמימים נוהגים, או להשקיע כעת קצת זמן ואנרגיה, על-מנת לזכות בעתיד בבריאות טובה.

כל תהליכי החיים תלויים באנזימים. בלי אנזימים אין תהליך חילוף חומרים. אולם בלי וויטמינים ומינרלים אין פעילות של האנזימים. החלבונים תורמים לבניית רקמות חדשות. לשם כך דרושה פעילות של האנזימים. אולם בלי וויטמינים ומינרלים אין פעילות של האנזימים. הגוף משתמש בפחמימות ליצירת אנרגיה. לשם כך דרושה פעילות של אנזימים. אם יחסר וויטמינים ומינרלים, הגוף איננו מסוגל להפוך את הפחמימות לאנרגיה. השומנים תורמים לבניית הורמונים. כדי שחומצות שומן יהפכו להורמונים, דרושה פעילות של אנזימים. בלי וויטמינים ומינרלים, אין פעילות של אנזימים.

אין לרפואה הקונבנציונאלית מה להציע בכל הנוגע למניעת מחלות:  אתה חייב תחילה לחלות על-מנת שהרפואה תעסוק בך, וכאשר המחלה מתפתחת ומתגלה, מטפלת הרפואה לרוב בסימפטומים החיצוניים שלה, בלא לגעת בסיבות הבסיסיות להיווצרותה.

מה עלינו לעשות כדי להימנע ממחלות ולהגיע לגיל גבוה מאושרים ? תוספי התזונה הם חיוניים ונחוצים לנו ביותר על מנת להחזיר לגוף את האיזון הביולוגי הנדרש לתפקודיו השונים, ובכך למנוע מחלות ובמקרים רבים גם לרפא.

התוכניות המותאמות של ד"ר חפץ מתאימות למניעה ולטיפול במגוון רחב מאוד של מחלות נפוצות, כמו – מיגרנה, תסמונת התשישות הכרונית, מחלות לב, דלקות מפרקים, דלדול העצם, אסתמה, סוכרת, סרטן ועוד. לכל אדם נדרשת תזונה המבוססת על מינון בסיסי של תוספי תזונה. כמו כן על כל אדם שכבר חולה במחלה מסוימת או בעל נטייה גנטית ללקות במחלה, ליטול תוספי תזונה ספציפיים ובכמות מוגברת כדי לעזור בריפוי ובשיקום.

The Lesser Known Benefits from Higher Doses
The following table lists the ODI of the vitamins and major minerals. It also includes some of the lesser known health benefits obtained from taking the ODI

Nutrient Optimal Daily Intake Lesser Known Health Benefits
Vitamin A(as 90% beta-carotene) 5,000 units May improve lung function in asthma1Supports mucosal linings2
Vitamin B12 600 mcg – 1 mg Improved nerve function3Protection from coronary artery disease4
Vitamin C 2,000 mg Heart function5Protection from ulcers with H. pylori6
Vitamin D 2,000 – 5,000 units Lowers risk of colon cancer7Reduces risk of falls8
Vitamin E 400 units Induces breast cancer cell death9Induces prostate cancer cell death10
Vitamin K2 1,100 mcg Reduces bone fracture risk11Reduces risk of coronary artery disease12
Calcium 1200 mg women600 mg men Inhibits production of body fat13
Chromium 450 mcg Supports optimal blood sugar levels14
Copper 1 mg Protects against osteoporosis15
Magnesium 400 mg Associated with lower risk of heart disease16
Selenium 200 mcg Decreases hospitalizations in HIV patients17
Zinc 35 mg Enhances antibody production18

יש לכם שאלות? לשיחת ייעוץ ולשאלות

לשיחת ייעוץ ולשאלות:

שם הפונה:

טלפון:

דואר אלקטרוני:

הערות: