מאמרים ומידע

חום אינפרה אדום רחוק (F.I.R – גלים) להגברת הריפוי העצמי

קרני האור אינפרה אדום רחוק מחממות את הגוף ומהוות סוג של אנרגיה. הן בלתי נראות לעין, אך ניתן לגלותן באמצעות מכשור מיוחד וניתן להרגיש אותן כחום. מבחינה פיזיקלית, חום הוא מושג שונה מטמפרטורה, ולכן הוא אינו מתיחס לאנרגיה שמצוייה בתוך גוף כלשהו אלא רק לאנרגיה העוברת מגוף אחד לאחר. קרני האור אינפרה אדום הינם גלים ארוכים השייכים לחלק של ספקטרום השמש הבלתי נראה לעין. הן ידועות גם תחת השם "גלים ביו-אנרגטיים" כיוון שתאי גוף בריאים פולטים אותן.

גלים ביו- אנרגטיים נחקרו על ידי מדענים והתגלו כחיוניים עבור תאי צמחים ותאי רקמות של בעלי חיים ובני האדם. בערך 45 אחוז מקרינת השמש מורכבת מקרני אור אינפרה אדום שהן קרניים בלתי נראות לעין. שליש מאנרגיית השמש היא אנרגיית אינפרה אדום. אורך הגל 10-20 מיקרון. עד לא מזמן השתמשו בקרמיקה לצורך יצירת גלי האינפרה אדום רחוק ((F.I.R, והיה קושי רב בהפקת גלים באורך הנדרש.  כיום ישנם לוחות פחמן עם מרכיבים העשויים מאבן הירקן המורכבים במיכשור מתקדם  אשר פולט גלים ביו-אנרגטיים בריאים בטווח אורך הגל הנדרש (F.I.R).

השפעה חיובית של קרני האינפרה אדום רחוק (F.I.R) על בריאות הגוף:

ככל שטמפרטורת הגוף עולה בעקבות השפעתן של קרני האינפרה אדום רחוק, כך מיתבצע תהליך פינוי/ניקוי הפסולת מהגוף, המטופל מזיע יותר, מפריש יותר שתן ומגביר פעולת מערכת העיכול (יציאות).

  1. החום מרחיב את כלי הדם ומשפר את זרימת הדם בגוף, מרכך את הרקמות המוצקות (גידים, רצועות) ומסייע בכך לסילוק הרעלים והפסולת מגוף שהצטברו עם השנים.
  2. מסייע בהורדת רמת החומציות h. של הגוף. בכך מקטין תהליכים דלקתיים ואת הסיכוי לחלות בסרטן.
  3. מאזן לחץ דם גבוה.
  4. העלאת החמצן בגוף.
  5. המסת שומנים .
  6. פותר תהליכים דלקתיים.
  7. מזרז תיקון של תאים – מחדש תאים.
  8. אפקט הרגעה, שיכוך כאבים.
  9. שיפור בתפקוד מערכת העצבים.
  10. שיפור תיפקודה של מערכת החיסון.
  11. שיפור מערכת הנשימה.
  12. סילוק נוזלים יעיל יותר וטיפול בנפיחויות.
  13. משפר תיפקוד האיברים הפנימיים כגון: כבד ולבלב.
  14. מסייע בכאבי מחזור וראומטיזם.

טיפולים באמצעות חום אינפרה אדום רחוק מגבירים מניעה אקטיבית של מחלות, ומקנים יכולות ריפוי משופרות. אנשים מדווחים על שיפור בכושר הגופני, התרוממות רוח ותוספת אנרגייה במקום עייפות.

יש לכם שאלות? לשיחת ייעוץ ולשאלות

לשיחת ייעוץ ולשאלות:

שם הפונה:

טלפון:

דואר אלקטרוני:

הערות: