מאמרים ומידע

רפואה תזונתית

בריאות זה לא לשאול את החולה ממה הוא סובל על מנת להתאים לו תרופה. בריאות זה לשאול על אורח החיים, בריאות היא קודם כל תזונה נכונה. הרפואה התזונתית בונה ומחזקת את תשתיות ומערכות הגוף. היא מקנה הרגלים לאורך חיים בריא ונכון, ומביאה את הגוף למצב בריאות אופטימאלי אשר מעניק רמת אנרגיה גבוהה ומחזק את כוחות הריפוי והשיקום הטבעיים של הגוף . בכך, נוצרת עמידות בפני מחלות, התמודדות טובה יותר עם מחלות כרוניות, יציאה מהירה ממחלות אקוטיות וכמובן שמירה על הבריאות.

מדוע נוצר תהליך מחלה ?  מדוע נוצר חוסר האיזון בגוף, אשר הוביל למחלה ?

מחלה לא קורת "סתם" ואינה מזל-ביש אקראי, אלא נגרמת מהרגלים פסולים ומחוסר מודעות. מחקרים מצביעים על קשר הדוק בין אורח-חיים לקוי לבין מחלות. כל בעיה בריאותית וסיבותיה, אך תזונה לקויה היא הגורם העיקרי להתהוותן האיטית של מחלות כרוניות קשות מאוד, ממיגרנה עד מחלות לב וסרטן. אנו פוגעים בבריאותנו עקב צריכה מרובה של מזון מתועש אשר טעים ומגרה, מהיר ונוח לשימוש, אך חסר וויטמינים , מינרלים ונוגדי חמצון. זה קרוב ל-60 שנה מוצאים מהקרקע מינרלים, בלא שאיש טורח להחזיר אותם. החקלאות המודרנית שודדת את הקרקע, והמינרלים החסרים בה גורמים למפגע בריאותי חמור.

מחקרים שנערכו ב-20 השנים האחרונות הוכיחו בבירור כי התזונה המוקדמת שלנו משפיעה משמעותית על הגנים שלנו, וכתוצאה מכך, גם על בריאותנו בעתיד. תזונה גרועה עלולה לתכנת את הגנים לפתח בגיל צעיר מחלות.

כדי לעשות לזה סוף צריך לטפל בהתחלה !

תזונה טובה בשנים הראשונות לחיינו עשויה לתכנת את הגנים שלנו לבריאות טובה גם בבגרותנו, מה שיאפשר לנו להימנע ממחלות קשות. מדע התזונה העמיד לרשותנו ידע אותו חייבים ליישם אפילו לפני לידתם של ילדינו. התוצאות של תזונה טובה מתעצמות מדור לדור, שכן התזונה שלנו משפרת את הבריאות הגנטית של תאי הרבייה, תאי הזרע והביציות.

יש להתמקד ברפואה תזונתית ומניעה אקטיבית המתבצעת בצעדים יום יומיים. המניעה תלויה ברצון הפרט לסגל לעצמו אורח חיים בריא אשר יכלול תוספי תזונה כפיצוי לשחיקת האדמה החקלאית והמזון המתועש.

השכיחות של השמנת-יתר, סוכרת, מחלות סרטניות, מחלות לב וכלי הדם ושל מחלות כרוניות רבות נוספות, ממשיכה להרקיע שחקים. הבריאות שלנו אינה מושפעת רק מגורמים פיזיים כמו התזונה הלקויה, זיהום, חומרי הדברה, תוספים מלאכותיים בתעשיית המזון וכיוצא באלו, אלא היא מושפעת גם ממערכות היחסים בינינו, מהמחשבות והרצונות שלנו המונעים על ידי האגו. 

הטיפול הבסיסי של ד"ר חפץ

ניקוי הגוף מרעלים,  תזונה מיטבית כטיפולתוספי תזונה"תרפיה – מסע לעולם הפנימי", במידת הצורך גם טיפול קונבנציונאלי בהתאם לחומרת הבעייה, פעילות גופנית בהתאמה אישית, צמצום הרגלים רעים ואימוץ עקרונות חדשים.

מיליוני אנשים ברחבי העולם משלבים כיום רפואה תזונתית (הוליסטית) עם הרפואה הקונבנציונאלית בתוכנית הבריאותית שלהם, במטרה להימנע מניתוח או להמעיט בנטילת תרופות תעשייתיות.

חשוב להבין בצורה מעמיקה מדוע נוצר תהליך המחלה (את הגורמים למחלה), או מדוע נוצר חוסר האיזון בגוף, אשר הוביל למחלה. זאת על מנת לבחור את הטיפולים המתאימים ביותר.

האם ניתן להאריך את החיים ולהאט את תהליך ההזדקנות ? התשובה היא בהחלט כן. נכון לימים אלו, אין שום "כדורי-פלא" העוצרים את תהליך ההזדקנות. אולם, במקום לנסות להאריך את החיים, צריך להתרכז בהעלאת איכותם.

כדי להשיג תוצאות טיפול מיטביות, יש ליטול תכשירים ותוספי תזונה רק במינון הנכון בהתאם למרשם רופא. תוספות של ויטמינים ומינרלים מספקות חומרים רבי-ערך, אשר חסרים בתזונה שלנו. רמות נמוכות של ויטמינים ומינרלים בתוך גופנו מונעות את הבריאות המיטבית. עבור כל מחלה ישנן בדיקות המשקפות את המחלה כאשר כבר קיימת. הבדיקות זמינות לכל וניתן לבצען בבתי חולים או קופות החולים .

יש לכם שאלות? לשיחת ייעוץ ולשאלות

לשיחת ייעוץ ולשאלות:

שם הפונה:

טלפון:

דואר אלקטרוני:

הערות: